בוגרות הקורס מספרות


טלי - חיפה - פברואר 2018


"ההרצאות מעשירות, מלמדות ומעניינות. אורלי מסבירה בצורה ברורה ומביאה דוגמאות רלוונטיות"

פני שלוש וחצי שנים הייתי במשבר  שינה קשה עם הילד הראשון שלי. היתה לי הרבה אהבה לתת לו אבל פחות כלים אמיתיים שיכולים לעזור לו. אחרי חודשיים של ליווי איתך ,קודם כל התאהבתי בנפש המקסימה והמסורה לעזור לאחר שלך, הערכתי את הידע שהיה תמיד מקצועי ביותר. תמיד נתת מענה שעזר.
הרגשתי מאז שיש לי מעין שליחות כזו ללמד משפחות שאפשר אחרת, זה מאוד התחבר אליי  גם בפן הרגשי וגם בפן המקצועי.
במהלך הלימודים נחשפתי לנבכי עולם שינת התינוקות והפעוטות. את בעיות השינה של פעוטות בכלל לא הכרתי וכל עולם התוכן הזה היה ממש מעניין ומאוד אהבתי את הדרך שלך.
תודה רבה לך אורלי, את אישה משכמך ומעלה. מההכרות שלי איתך כל  דבר שאת עושה את נותנת את המאתיים אחוז שלך. זה לא מובן מאליו. את מרתקת, ידענית , חמה ואני מלאת הערכה כלפייך.

לורין - מנוף - אוקטובר 2017


"במהלך הלימודים נחשפתי לעולם התינוקות שלא ידעתי הרבה עליו למרות שאני אמא!"

במהלך האבחון והסטאג\' למדתי שמה שלומדים בתאוריה עובד. שיש עליות וירידות בתהליך,  שעם תמיכה, נחישות, עקביות, עידוד והדרכה טובה אפשר להצליח. 
שכל ילד והורה שונה וצריך רגישות לדעת לעבוד מול אנשים שונים. חלקת אתנו בנדיבות מהידע והניסיון שלך. 
אורלי רציתי להגיד לך שהיה לי קצת התלבטות ללכת ללמוד את הקורס או לא ואני לא מתחרטת לרגע! 
תודה על התמיכה והעידוד, הסבלנות, הרגישות, וההקשבה, המקצוענות ואכפתיות והידע שחלקת איתנו.
הייתי ממליצה ללכת ללמוד קורס הכשרת יועצות שינה לנשים רגישות, שיודעות להקשיב, נשים עם גמישות להתאים את עצמן למשפחה. 
נשים עם סבלנות, ידע לעמוד מול אמהות אינטליגנטיות עם נגישות לידע וגם להדריך בצורה ברורה אמהות פחות משכילות. נשים איכפתיות שיודעות להגיד מילה טובה, לא ביקורתיות.
תודה רבה על הכל!
לוריין

חנה - הוד השרון - יולי 2016


"מכל הארץ מגיעים ללמוד אצל אורלי ... נפלאה, חכמה, מקצועית ובעלת השראה"

ראויה - מג'דל כרום - יולי 2016


"אמליץ לכל העולם לפנות אלייך כדי שילמדו לאהוב, לחבק ולישון"

אורלי היקרה. אין לי מילים לתאר אותך כבן אדם, או מרצה, או חברה ... לא יכולה לתאר את היופי שנמצא בכל כולך אמשיך לאהוב ולכבד אותך בתור מרצה, חברה, ידידה ... ואמליץ לכל העולם לפנות אלייך כדי שילמדו לאהוב, לחבק ולישון. ממליצה לכל האוכלוסיה שלי ללמוד את הקורס מפני שזהו נושא מאוד חשוב וחסר לנו באוכלוסיה ותמיד היו ויהיו בעיות סביב השינה וזה מחוסר מודעות לדבר. האוירה בקורס היתה מאוד יחודית. תמיד הרגשתי נוח כמו בבית...

ג'ו- בת - מעין ברוך - פברואר 2016


"הענקת לנו כל כך הרבה ידע תובנות וכלים לחיינו - לא רק בתור מדריכות שינה"

אורלי תודה!
זו מילה כל כך קטנה אבל מכילה המון הערכתי לך!
הענקת לנו כל כך הרבה ידע תובנות וכלים לחיינו - לא רק בתור מדריכות שינה. 
בדרכי נעם תמיד וחיוך שקט נתת לנו בנסיונך השופע ארגז כלים מלא כל טוב להתחלת דרכנו החדשה. זכיתי זכיתי להכיר במעט בת אדם מיוחדת נכנסת לי ללב. כמו למשפחות שאת מדריכה - גם לנו הקשבת, נתת, ברכת, עודדת, אתגרת ותמכת בנו בלי סוף. כיגולי השמחה של הרבה מאוד אנשים גדלים ומתרחבים בזכות כל מה שאת שולחת ממך החוצה ותמיד תמיד מכל הלב!
שוב תודה,
ממני ג'ו-בת

יעל - אשחר - פברואר 2016


"הקורס הועבר בצורה מובנית, מסודרת ומאורגנת ביותר. היה כייף, נהניתי, חבל שנגמר :-)"

 

סיגל - ציריך שוויץ - יוני 2015


"אורלי, המשיכי ללמד ולהעביר את שיטתך - חיבוק ולישון הלאה משום שברגע שחושבים חיבוק ולישון יודעים איך להתמודד עם הקושי ולכל מהמורה בדרך יש מענה"

אורלי יקרה, היה קורס מעניין, כיף ועל אף נסיוני האישי בהפרעות שינה של ניצן (שממנו למדתי הרבה דרכך ובעזרתך) קיבלתי כלים וידע נוספים שיעזרו לי לייעץ וללות הורים הנמצאים באותו המצב שבו אנחנו היינו. אין לי ספק שאם יותר הורים יכנסו לתהליך שכזה החיים שלנו יהיו עשירים בשינה טובה ומספיקה בילדים מקסימים, מרוכזים יותר,  מפותחים פיזית ורגשית. אם נחשוב כמה שינה חשובה לנו המבוגרים בכדי שנוכל לתפקד ביום המחר ולהפעיל שיקול דעת כך נבין כמה חשובה השינה לילדינו, העתיד שלנו. בבקשה אורלי, המשיכי ללמד ולהעביר את שיטתך – חיבוק ולישון הלאה משום שברגע שחושבים חיבוק ולישון יודעים איך להתמודד עם הקושי ולכל מהמורה בדרך יש מענה. המון המון תודות וכמובן איך לא חיבוק ענק.



לפרטים והרשמה