הרצאות ומפגשי אמהות


"עדיין בהיי מהרצאה משובחת,
מעניינת, מרתקת, איכותית,
ומצחיקה מאוד" 

הרצאות למגוון קהלים: הורים, אנשי מקצוע וארגונים שרוצים לשלב שעה של חיוך עם העשרה. ההרצאות עוסקות בסוגיות בוערות בנושאי הורות וניתנות בכל רחבי הארץ.

למי זה מיועד?
  • להורים לתינוקות ופעוטות מגיל 3 חודשים ועד 5 שנים
  • לסבים וסבתות
  • לארגונים
  • לגננות ומטפלות ואנשי מקצוע בתחום
 
היכן מתקיימות הרצאות?

במרכזי אמהות, גני ילדים, מקומות עבודה.
בכל רחבי הארץ!

 

 נושאים בהן ניתנות הרצאות
  • שנת תינוקות
  • חרדת נטישה
  • התמודדות עם בכי
  • המשפחה גדלה - התמודדות עם כניסת אח חדש
  • חזרה לגן
  • גמילה מחיתולים
  • גמילה ממוצץ
משך ההרצאה / מפגש

שעה וחצי 

מספר משתתפים

אינו מוגבל

האם ניתן לבחור את נושא ההרצאה או המפגש?

בוודאי, ניתן להתאים את הנושא לפי צורכי הקבוצה, בתיאום מראש.


לוגו אומריקס
 
"אורלי היקרה, תודה על הרצאה מושקעת, מעניינת, פרקטית, משעשעת ומעוררת! מפתיע לגלות עד כמה מאיתנו חווים קושי ובוחרים ל"חיות" ולהשלים עימו ויותר מכך מפתיע לגלות עד כמה פתרונות יישומיים פשוטים אותם תיארת בהרצאתך, ואינם מובנים מאליהם, תורמים ומשפרים את איכות השינה בפרט והחיים בכלל".
גילי Health Specialist - GHS
 
לוגו סמינר הקיבוצים
 
"ההרצאה הייתה משמעותית, הוסיפה ידע והבנה, הועברה בנועם וברגישות. הסטודנטיות ישבו מרותקות וציינו כי קיבלו מההרצאה כלים רבים ולהתמודדות בשטח. אני ממליצה בחום"
תלמה פלורנטין - מדריכה פדגוגית ומרצה בסמינר הקיבוצים 
לוגו ויצו
 
 
"הרצאה מעניינת, מקצועית ומוגשת יפה, ממליצה להורים ומטפלים לגיל הרך".
מגי מנהלת מעון ויצו סביונים מעלות
 
לוגו שלהב
 "אורלי יקרה, לפני 3 ימים הרצית אצלנו בחיפה, בקורס להכשרת מדריכים לליווי התפתחותי בשיטת שלהב CHILD'SPACE. רוצה להודות לך גם כאן על הרצאה מקצועית, מרתקת בגישה כל כך רגישה ויחד עם זאת בונת גבולות ברורים. חיבוק- ולישון. תואם ומתאים לרוח השיטה שלנו. אז תודה! ההרצאה היתה מדהימה ואם זו גישתך וזה פועלך- ממליצה עלייך בחום רב! 
 אסנת מורג מדריכת ליווי התפתחותי לתינוקות והורים בשיטת שלהב.
לוגו קבוץ גזית
 "ההרצאות, פתחו צוהר אל עולם השינה של תינוקות ופעוטים, תרמו להבנתה והקנו כלים מעשיים בטיפול היומיומי של אמהות ומחנכות כאחד" אליסיה בר-שדה מנהלת היחידה לגיל הרך קיבוץ גזית.
לוגו SCD
 
"ההרצאה הועברה בצורה מקצועית מאוד. הקהל היה מורכב מחצית צעירים עם ילדים עד גיל 5 ומחצית עם ילדים גדולים וסבים וסבתות. ההרצאה נתנה מענה וענין גם להורים היותר מבוגרים. ההרצאה מלווה בסרטונים ותמונות מאוד מוצלחים ומעבירים את המסר בצורה טובה. קבלתי תגובות מאוד טובות על ההרצאה ואנשים מאוד נהנו (גם אלה עם ילדים גדולים)".
דליה
לוגו ברבאבא
 "אורלי היקרה,
אתמול נפגשנו שוב, הפעם בהרצאה שבאת בשמחה להעביר לנו במושב בן עמי.
מהכרותי אותך (כיועצת השינה לבעיית שנת התאומים שלי) ידעתי שאצא עם הרבה תובנות ואכן ההרצאה היתה מעניינת, מועברת כהלכה ללא סיפורים מיותרים והיתה קולעת לעניין. ענית לנו על שאלות בסבלנות ומקצועיות ואני בטוחה שנפנים וניישם את העצות הנפלאות שלך ואת הידע שחלקת איתנו. המון תודה יקירה ותמשיכי לעשות חיל ולעזור לעוד הרבה הורים כמונו..." (סגי לנדאו מושב בן- עמי)
לוגו עמק חפר
 
"אורלי אני חייבת לומר לך שוב שהיית פשוט נהדרת! אני עדיין בהיי מהרצאה משובחת, מעניינת, מרתקת, איכותית, מצחיקה מאוד אסטטית ונעימה. אני מאוד מאוד שמחה שהעזתי וביקשתי ממך להגיע אלינו. מאוד מעריכה את תרומתך והאנושיות המדהימה שלך. תודה רבה". 
פנינה רכזת אם לאם בקהילה עמק חפר


לתאום הרצאה